© 2011 c2c / Powered by Joomla!
          Produced by Picabo.cz, a.s.
        
17.9. - 20.10.2007
Na otázku jaké by mělo být vaše dítě? odpoví snad každý budoucí rodič: především zdravé a pak možná taky hezké, chytré, hodné, šikovné? v různém pořadí.
Odpovědi na otázky které autorka klade, však vypovídají především o dotazovaných. 
Může se nad nimi zamyslet jak ten, kdo ještě rodinu ani nezačal plánovat, tak i ten, kdo má děti již dávno odrostlé. Rozhodování se mezi několika kladnými nebo několika zápornými přívlastky je morálním dilematem. Jde přitom obvykle o vlastnosti nebo předpoklady, které v sobě máme v určité míře všichni.
Fotografie: [c] 2007 Silvie Vondřejcová a Radek Jandera. 
| 
                        	
                            	
								 | 
                                                                                
                        	
                            	
								 | 
                                                                                
                        	
                            	
								 | 
                                                                                
                        	
                            	
								 | 
                                                                                
                        	
                            	
								 | 
                                                                                
                        	
                            	
								 | 
                    
| 
                        	
                            	
								 | 
                                                                                
                        	
                            	
								 | 
                                                                                
                        	
                            	
								 | 
                                                                                
                        	
                            	
								 | 
                                                                                
                        	
                            	
								 | 
                                                                                
                        	
                            	
								 | 
                    
| 
                        	
                            	
								 | 
                                                                                
                        	
                            	
								 | 
                                                                                
                        	
                            	
								 | 
                                                                                
                        	
                            	
								 | 
                                                                                
                        	
                            	
								 | 
                                                                                
                        	
                            	
								 |